Pages

Sabtu, 26 Disember 2015

Wedding Reception

Assalamualaikum uollsss
Alhamdulilah Wedding Reception selesai dan berjalan dengan lancar walaupun pada permulaanya terdapat bermacam cabaran yang perlu ditempuhi.
Sokongan dan dorongan yang diberikan oleh keluarga dan kawan-kawan serta keluarga mertua tidak dapat saya lupakan.

Akhirnya saya diraikan seperti pengantin raja sehari yang lain. Walaupun semua ini tidak pernah saya gambarkan dan saya sendiri tidak pernah bermimpi berdiri diatas pelamin sendiri.


Majlis Khatam Al-quran (request by bonda)

sementara menunggu rombongan en hubby sampai

saya dan em hubby diarak oleh kumpulan marhaban.. 
pengantin naik lorry towing (anak pemandu lori katakan)

keadaan di meja makan

Ayahda bonda tercinta


Emak hubby aka mak mertuaku


Keluarga tercinta seorang je kumbang yang lain bunga

Bridesmaids tapi saya pun tak tahu saya da bridesmaids

Opsss en hubby buat apa tu hehe sabo sabo

 Meja makan beradap disetiakan oleh Nida Catering

Ala-ala candy booth tapi diy oleh sepupu-sepupuku
 
potong kek dgn ayahda bonda tercinta sebab lagi 4 hari ulang tahun perkahwinan mereka yang ke-25

goodies bag utk tetamu yang hadir

makanan untuk rombongan en hubby disediakan oleh nida catering

outdoor time dengan dayang-dayang

dayang-dayang simpan tepi bagi laluan kepada pengantin hehe

terjumpa kawan sek menengah time outdoor tahniah Kamalia x sangka jumpa awak hehe dan kita sama-sama dh bergelar isteri.

Ni kisah persandingan saya yang simple sebab saya pun jenis yang simple. Lagipun saya duduk di pulau pinang dan persiapan banyak diuruskan oleh bonda dan adinda tercinta. Terima kasih juga kepada saudara mara yang hadir dan membantu. Maaf jika ada kekurangan Al-maklumlah anak sulung yang kawin jadi kelam kabut la sikit hehehe.






Tiada ulasan: